Wednesday, January 14, 2015

El meu relat digital

Volia començar dient que m'ha agradat molt fer el relat. M'ha servit per a superar la meua por a recordar aquest fet tan dur.

Al principi, escrivint el guió no sàvia que posar, com expressar-me o simplement com utilitzar cada paraula per a no fer un relat molt trist o dramàtic.

Crec que la mort d'algú que significa tant per a tu, és una de les coses més difícils d'assumir, però també pense que la vida és així i que les coses passen per alguna cosa. Per açò en el final del meu relat expressa d'alguna manera la meua pròpia superació afrontant-ho.

Respecte al muntatge del relat encara que no vaig fer fora de període, no va ser un muntatge difícil i la veritat que m'he quedat bastant acontenta amb el resultat, he aconseguit mostrar el que sentia en escriure-ho i fer-ho.

Bé, solament em queda dir que espere seguir fent més muntatges així. 

Fins a la pròxima entrada

No comments: