Sunday, May 03, 2015

El meu guió

Bé.. ací us deixe el meu guió de la ràdio, espere que us agrade.






Jo sóc Cristina i estic ací per a fer-vos una pregunta, Que penseu vosaltres del programa de Telecinco ''Dones, Homes i Viceversa''?


Primer, és un programa que hauria de fer-se en horaris en els quals els xiquets no pogueren veure-ho, ja que la imatge que ix de la joventut és vergonyosa.

Utilitzen unes expressions, una actitud i forma de veure l'amor com si fóra besar-se els uns amb els altres i a veure qui es calfa més amb l'altre. A més és un programa amb un guió, per si algun encara no ho sàpia, la qual cosa passa en el plat i la gent que hi ha, tant tronistes, pretendents i ganxos les paguen perquè fan un paper i l les diuen paraula a paraula que és el que han de dir.

Per aquest motiu em sembla àdhuc més penós que les persones que escriuen el guió incorporen aquest tipus d'actituds.

De debò algú es creu que les persones que van allí és perquè fora no troben parella?, si cadascú és més bonic que l'altre. Van per diners i fama i nosaltres les paguem els sous que cobren. És un programa que no té cap tipus de respecte ni a les dones ni als home. Però clar, que respecte li van a tenir si ells són els que volen anar?, aqueix és el problema, que hi haja tanta gent que es respecte tan poc


I direu: Quan vinc de classe o necessite desconnectar doncs són programa, com tots els de Telecinco, que m'ajuden a desconnectar, a riure'm i a entretenir-me. Doncs si, és veritat, però si et poses a analitzar detingudament t'adonaràs compte que són programes que no tenen un sustent i que al ximple, a poc a poc, els xiquets acaben veient aquestes coses com algo normal. Però… NO, el defensar-se d'una manera agressiva i vacil·lant, el vestir cada vegada ensenyant més, embolicar-te amb qualsevol , o fins i tot posar-li les banyes al teu nuvi...no són coses normals. Tampoc dic que no pugues gaudir de la vida i de la joventut però amb cap i no guiant- te de programes tan penosos com aqueix


El que més por em dóna, és que cada vegada és més la gent que actua aixi, açò és el que fa MHYV, crear clons i menjar caps.

No comments: